Ny design...

2010-09-08 13:44:37


Har fixat en ny design. Men vet inte om jag blev så himla nöjd egentligen.
Fast det blir jag ju aldrig, så det är väl inget konstigt med det.

Tycker ni inte att den er lite indisk ut? :p

Man måste börja i tid! Hehe.

2010-09-07 09:09:17


Har redan börjat fundera på vad jag ska önska mig i julklapp. XD
Vill så gärna ha något av detta, men kan inte bestämma mig för VILKEN D:
Har ju redan en iPod touch men den nya verkar skitbra! Med kamera, och videochatt etc.
Och en iPhone... har ju som sagt en iPod touch så det kanske blir konstigt om man
har två nästan likadana? XD Okej men... iMac eller MacBook då?
iMac'en skulle sitta riktigt fint där på skrivbordet i mitt rum, men det
är ju väldigt smidigt med en laptop! D: Detta är svårt...

Jag är dålig på att blogga.

2010-09-02 18:26:20
Satt och läste i en blogg som jag hade för två år sedan (aldrig att ni får adressen mahaha 8D)
Och kom fram till att, den var faktiskt ganska så intressant!
Asså ärligt, inget fel på den alls faktiskt. Men jag kan inte fatta att det är
JAG som skrivit det. Känns lite läskigt på något sett. För det kändes som att jag
satt och läste någon annans. Men det var liksom... min?!

Aja, ska bli aktiv här igen (:

TJOHO. Eh (Y)