Twinkle, Twinkle, little star

2010-07-31 13:19:15


Har för en stund sen ritat klart en bild i Photoshop, originalbilden är i bakgrunds-
storlek och kan du se på min nya sida på djur.nu. [Twinkle]
Och ja, jag kommer absolut behålla Snowiie som min huvudsida men gjorde en ny iaf (:

Adobe Photoshop CS5

2010-07-29 18:55:21


Håller på att ladda ner det just nu, en 30-dagars-prov iallafall! Ska bli
kul att testa det eftersom jag har haft CS2 nu i nått år! Fast just nu
är det 1 timme kvar på nedladdningen, det tar ju sin lilla tid haha d:

Det... regnar... lite...

2010-07-29 14:47:54


Älskar regnväder! Det är typ det bästa som finns nästan haha.
Men man kan vara inne och ta det lugnt, städa och göra tråkiga
saker - eller roliga. Utan att behöva känna att man måste gå
ut i det fina vädret! d:  Bilden tog jag alldeles nyss. Den blev inte
skitbra, men ska försöka få till någon bättre bild på vatten idag
under dagen! Men just nu känner jag för att gå och lägga mig
faktiskt, åskan väckte mig D: Höörs (Y)

Strawberry Milkshake

2010-07-26 19:38:07


Jordgubbar, glass, mjölk, grädde & vaniljsocker + mix = FINFINT

Lite nya scrapbook-grejer!

2010-07-25 12:29:09


Trevligt, trevligt (;

Ny design på djur.nu...

2010-07-24 20:59:37


Testat lite nya koder denna gång. Herregud vilken tid det tog! Men nu
är jag äntligen klar och ska nog gå och ta en glass haha d:

Svar på kommentaren: "Fick du en imac?"
-Nej, men andra fina presenter ^^

Några rosetter

2010-07-23 22:13:29

Alltså jag har kommit på att jag älskar att rita rosetter...
Vilken tycker du blev finast?

Mitt rum är nystädat!

2010-07-23 15:34:35




Och vi har faktiskt städat hela huset också här hemma! Det tog sin lilla tid...
Men det är ju alltid värt det när man sen är klar. (;

Mjaou!

2010-07-23 07:26:30


Vaknade väldigt tidigt idag, som vanligt. Satte på tv'n men inte för att jag
förväntade mig inte att det skulle vara något bra program klockan 6 på morgonen...
Så jag slog på datorn och ritade denna katt! Vet att ansiktet typ är lite för litet haha d:

Ett par timmars arbete

2010-07-22 14:55:29

Ligger bakom denna design, ville göra nånting lugnt och rent, detta blev resultatet.
Brukar aldrig bli nöjd med mina bloggdesigner, men jag tror jag är det nu faktiskt!
Nu vill jag höra folkets åsikter! Klicka bara på "Kommentarer" och skriv en rad
eller två! Tack! C:

Jag tänker börja blogga igen

2010-07-22 14:21:21
Alla inlägg är rensade, alla bilder är borttagna och designen är ny! Tänker börja blogga igen, ska ladda min kamera och från och med ny lägga tid på denna lilla sida med uppdateringar och så, och då kommer väl du kommentera ibland? Please C;
Annars känns det verkligen som att man bloggar med sig själv haha d: